AdiSuN
Super Administrator
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: chłopak
|
Wysłany: Pią 19:47, 08 Paź 2010 Temat postu: Poradnik dla Ninji |
|
|
Umiejętności:
Ten build nastawiony jest na samotną rozgrywkę i expienie. Na początku dodajemy punkty w Wirujący Sztylet, ponieważ jest to atak o dużym polu rażenia. Następnie dodajemy punkty w Szybki Atak. Jako 3 skill musimy się zdecydować czy chcemy się nastawić na walki PvP, czy na Bossy. Jeśli na PvP to zdecydowanie najodpowiedniejsza będzie Zasadzka. Na Bossy przydaje się otrucie więc warto dodać punkty w Trującą Chmurę. Ostatnią umiejętnością jest Krycie Się, jest ono bezużyteczne w expieniu, jedyne na co się przydaje to pojedynki.
Jeżeli nasza postać służyć nam będzie do PvP to zdecydowanie pierwszą umiejętnością będzie Zasadzka. Następnie dodajemy punkty w Wirujący Sztylet oraz Szybki Atak. Potem oczywiście Trująca Chmura, która posiada szanse na otrucie. Na koniec Krycie Się. Doświadczenie zdobywamy tutaj przede wszystkim z lurowania innym. Wadą tego sposobu jest mały drop przedmiotów.
Ninja Archer podstawowe informacje :
Ninja Archer jest postacią niesamowicie dobrą do pojedynków. Samotne expienie może być nie tyle co trudne, ale bardzo żmudne. Ninja zazwyczaj pełnią role Lurów (Polega to na ściąganiu potworów za pomocą łuku do swojej grupy). Umiejętności Łucznika można rozwijać na kilka sposobów.
Umiejętności:
W zależności od tego czy nasza ninja będzie służyła za lura czy do samotnej gry musimy wybrać dla niej odpowiednie umiejętności. Różnica pomiędzy Lurem a samotnikiem widać np. po szybkości wbijania lvl. Lur nie musi martwić się o sprzęt, gdyż ten potrzebny mu jest dopiero na wyższych poziomach, zaś gracz nastawiony na samotną rozgrywkę musi na bieżąco wraz ze wzrostem lvl uzyskiwać coraz to lepsze rzeczy.
Umiejętności dla lura rozwijamy następująco: Na początku Bezszelestny Chód, daje nam to większą prędkość poruszania się. Następnie Skill, który ma większy zasięg rażenia, np. Ognista Strzała lub Trująca Strzała. Jako 4 umiejętność dodajemy w Powtarzalny Strzał. Należy pamiętać że ten build jest nastawiony głównie na lurowanie, więc stawianie go na nowo otwartych serwerach jest nieopłacalne ze względu na znikomą ilość wysokich lvl.
Dla Samotnika umiejętności wyglądają nieco inaczej. Na początku proponuje wyłożyć punkty na Ognistą Strzałę lub Trującą Strzałę, obojętnie w jakiej kolejności chodź bardziej polecałbym tutaj pierwszą opcje. Jako 3 skill powinniśmy wybrać sobie Powtarzalny Strzał. Następnie Deszcz Strzał i na koniec Bezszelestny Chód. Taki rozkład umiejętności pozwoli nam na samotną rozgrywkę oraz przy większym lvl pozwoli nam zmierzyć się z innymi graczami w pojedynkach (Szczególnie polecanym skillem jest tutaj Trująca Strzała, która ogłusza przeciwnika i ma duże szanse na otrucie).
Polimorfia : Służy do zamiany w potwory (mooby) pomocna także przy zabijaniu bossów i expieniu
Zalety Polimorfi :
-Umożliwia nam bardzo szybkie expienie , na wyższych levelach dodatkowo dobry zarobek.
-Dobrze zrobiona postać jest w stanie samodzielnie zabijać bossy
-Ninja z rozwiniętą polimorfia jest praktycznie nie zależna można ją rozwijać samodzielnie
Przygotowanie postaci (EQ):
- Zbroja: obowiązkowo z bonusem do PZ, lvl zbroi i jej + są tutaj nieistotne. Do zbroi KD witalności i uchylenia.
- Brońłuk z rogu jelenia z wysokimi średnimi. Do jelenia KD potwora, przeszywki lub krytyka.
Po 65 lvl można zmienić na morelke.
- Tarcza: rodzaj i + tarczy jest nieistotny. Najbardziej poszukiwanym przez nas bonem jest „szansa na blok ciosu”
maksymalna wartość bloku w tarczy to 15%.
- Buty: najlepiej z bonem do PZ, mogą być również z szansą na omdlenie.
- Hełm: najbardziej interesuje nas regeneracja PZ. Najwyższa wartość tego bonu to 30%.
Jeśli wybieramy się na bossy, może przydać się hełm z szansa na otrucie.
- Kolczyki i bransoleta i naszyjnik. Ebonitowe kolczyki na jak najwyższym +, srebrna bransoleta lub bransoleta z białego złota.
Naszyjnik najlepiej z bonem do PZ.
Rozwijanie polimorfi :
0 – 20. Czytamy zwykłą księgę polimorfii. Szansa na pomyślne przeczytanie jest duża.
M1 – G. Należy przeczytać 10 ksiąg zaawansowanej polimorfii. Średnia szansa na pomyślne przeczytanie.
Przemiana trwa 10 min, siła ciosu się nie zwiększa.
G1 – P. Należy przeczytać 10 ksiąg pilimorfii mistrz. Niska szansa na pomyślne przeczytanie.
Przemiana trwa 10 min, siła ciosu nie ulega zmianie.
P. Przemiana trwa 35 min, siła ciosu nie ulega zmianie. (Część osób uważa, że wraz z rozwojem polimorfii zwiększa się wartość powodowanych obrażeń.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AdiSuN dnia Pią 22:03, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|