AdiSuN
Super Administrator
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: chłopak
|
Wysłany: Śro 18:55, 06 Paź 2010 Temat postu: Ninja |
|
|
Ninja - jest bardzo zwinną oraz na wyższym lvl'u bardzo silną postacią do pokonania, wymaga od gracza sprytności oraz dużo umiejętności. Korzysta ze sztyletów, łuków i mieczy jednoręcznych. Dagger - walczy niezwykle szybkimi sztyletami, pvp można rozegrać na wiele sposób, a nie tak jak wojownik. Archer - jego główną bronią jest łuk. Posiada silne czary atakujące z dystansu. Postać wymagająca umiejętności oraz praktyk.
Wirujący Sztylet Atak z szansą na zatrucie, ninja przetacza się po przeciwnikach. Jeśli wcześniej przeciwnik został przewrócony, atak ma szanse zaskutkować 3-4 krotnym przydzieleniem obrażeń i zatrucia. Niezbędne do pvp i wygodne przy pvm. Używamy gdy wabimy ogromne ilości potworów i chcemy je wszystkie uszkodzić/otruć nie narażając się na zbyt dużą ilość obrażeń. Od M6/M7 zadaje więcej (podstawowych) obrażeń niż zasadzka. Spory czas regeneracji umiejętności oraz
otrucie u tej umiejętności może być zwiększone jeśli np. mamy w hełmie 8% na otrucie.
Zasadzka Atak obszarowy, oddziałujący na najbliższe otoczenie ninja. Duże obrażenia, bonusy w wypadku ataku przeciwnika z tylu, jak również niski czas regeneracji umiejętności, sprawiają, że jest to najczęściej wybierana zdolność dla ninja.
Szybki Atak Atak obszarowy, teleportujący, oddziałujący na większy obszar niż zasadzka. Obrażenia podobne jak w wypadku zasadzki, jednak czas regeneracji umiejętności większy. Zdolność umożliwiająca "wychodzenie ze ścian", ze względu na obszar oddziaływania, jedna z lepszych do pvm, wymaga by przeciwnicy byli skupieni na danym obszarze.
Trująca Chmura Atak zasięgowy, z szansą na otrucie, obszarowy. Obszar oddziaływania, najbliższe otoczenie, właściwie tylko to co styka się z atakowanym przeciwnikiem. Nie musimy być uzbrojeni aby użyć tej zdolności, szanse na zatrucie spore, jednak sama umiejętność zadaje mniej więcej 3/4 obrażeń co pozostałe zdolności.
Krycie Się Umiejętność, pozwalająca ninjy "zniknąć". Agresywne potwory (te które atakują przy podejściu) za nic ją sobie mają jeśli przed uruchomieniem zdolności byliśmy w ich polu widzenia. Użyteczne w pojedynkach, lub gdy wiemy, że za parę chwil będziemy mieli do czynienia z dużą ilością agresywnych stworów. Zdolność zwiększa obrażenia przy Zasadzce, oraz Szybkim Ataku. Podczas włączenia krycia się widać na mini-mapie, kroki, święcące eq i słychać kroki.
Ognista Strzała Umiejętność, którą należy wbić na M jako pierwszą, ze względu na największy DMG spośród wszystkich skilli Archera oraz atakuje wszystko w około celu.
Trująca Strzała Skill, który należy wbić na M jako 2/3. Trująca Strzała jest trzecia u Archera pod względem siły ataku. Charakteryzuje się najwyższą w całej grze szansą na zatrucie.
Umiejętność bardzo dobra do PVP.
Powtarzalny Strzał Skill zazwyczaj jest wybierany jako 2/3 skill. Wysyła kilka strzałów w pojedynczy cel. Ma tylko trochę mniejsze DMG niż Ognista Strzała.
Deszcz Strzał Skill wbijany na M za zwyczaj jako ostatni, ze względu na niskie DMG jakie zadaje. Może atakować kilka celi.
Bezszelestny Chód Umiejętność dobra do PVP jak i do lurowania. Na M1 dodaje około 30 szybkości ale czas trwania tej umiejętność jest dość krótki ;(.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AdiSuN dnia Pią 19:34, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|